Svetainių talpinimo aptarnavimo sąlygos

 

1.Diegimas ir paslaugos paleidimas

Mes įsipareigojame suteikti erdvę tinklapio talpinimui, užsakymo metu nurodytų funkcijų veikimą, užtikrinti patalpinto tinklapio pasiekiamumą interneto ryšio kanalais.

2. Aparatūrinė įranga

Mes įsipareigojame prižiūrėti ir užtikrinti aparatūrinės ir programinės įrangos, kurioje veikia tinklapis, veikimą, išskyrus nemokamas programas, kurioms taikomos sąlygos nurodytos 6 skyriuje. Mes stebėsime įrangą ir pastebėję gedimą užtikrinsime kiek įmanomai greitą sugedusios įrangos pakeitimą tvarkinga. Mes turime sudarę aptarnavimo sutartis su aparatūros pardavėjais ir galėsime pakeisti bet kurį sugedusį komponentą maksimaliai greitai.

3. Programinė įranga

Mes stengsimės užtikrinti maksimalų programinės įrangos saugumą ir išvengti saugumo spragų. Privalome naudoti pačias stabiliausias programinės įrangos versijas tam, kad mūsų teikiama paslauga būtų maksimaliai saugi ir kokybiška. Dėl to mūsų naudojamos programinės įrangos versijos ne visada gali būti pačios naujausios. Atsiradus saugumo spragoms mes atliekame programinės įrangos atnaujinimus, išskyrus nemokamas programas, kurių aptarnavimas aprašytas 6 skyriuje. Mes turime palaikymo sutartis su programinės įrangos teikėjais, dėl to galime maksimaliai greitai išspręsti klaidas ar pašalinti nesklandumus.

4. Žinios apie Internet technologijas

Mes nevykdome mokymų ir neteikiame konsultacijų apie interneto technologijas ir kompiuterijos žinias. Klientas privalo būti susipažinęs su užsakytų paslaugų veikimo principais, šią informaciją gali rasti internete bei HOSTEX pagalbos svetainėje adresu http://pagalba.hostex.lt.

5. Duomenų kopijos ir duomenų atstatymas

Mes atliekame periodines atsargines duomenų kopijas, kurias naudotume aparatūrinės įrangos gedimo atveju. Saugomos kasdienės paskutinių dviejų savaičių duomenų kopijos. Mes suteikiame galimybę daryti tinklapio duomenų ir nustatymų kopijas parsisiunčiant duomenis į savo kompiuterį arba atliekant kopiją plano ribose suteiktos disko vietos sąskaita. Klientas gali naudoti ir kitus būdus atlikti svarbių duomenų atsargines kopijas arba užsakyti atsarginių kopijų paslaugą. Pabrėžiame – laiku atlikta ir nuolat atnaujinama duomenų kopija gali užkirsti kelią didelėms problemoms!

Duomenų atstatymas iš atsarginių kopijų neužsakius atsarginių kopijų paslaugos apmokestinamas 100 Lt už kiekvieną atstatymo atvejį. Atstatant iš skirtingų dienų kopijų, kiekvienos dienos kopijos atstatymas laikomas atskiru atstatymo atveju.

6. Nemokamos tinklo programos (angl. web applications)

Valdymo centre suteikiame galimybę keliais mygtuko paspaudimais įdiegti populiariausias atviro kodo tinklo programas. Šios programos suteikiamos tokios kokias pateikė jų kūrėjai, mes negarantuojame jų korektiško veikimo, neįsipareigojame taisyti klaidų ar tobulinti. Periodiškai atnaujiname programų versijas programų talpykloje, tačiau versijos nebūtinai bus pačios naujausios. Įdiegus tinklo programą, ji bus įkopijuota į tiklapio talpinimo erdvę. Įdiegtos programos versijos atnaujinimas nebūtinai bus automatiškai įmanomas Valdymo centro pagalba.

7. Web kodas ir taikomosios programos

Klientas yra atsakingas už tinklapių programinio kodo ir kliento įdiegtų taikomųjų programų korektišką veikimą. Mes neatliekame klientų naudojamo turinio ar taikomųjų programų priežiūros ar derinimo, tai yra tik kliento ar jo paskirtų atsakingų asmenų atsakomybė. Mes nediegiame nestandartinės programinės įrangos kliento prašymu.

8. Kliento duomenų perkėlimas iš kitų HOSTEX teikiamų paslaugų ir sistemų

Atskiru susitarimu mes galime padėti klientui perkelti jo duomenis bei duomenų bazes iš kitų HOSTEX sistemų paslaugos perkėlimo metu. Tačiau mes neužtikriname, kad kliento programinis kodas ar taikomosios programos po perkėlimo veiks naujajame serveryje. Klientui gali prireikti kreiptis į programinio kodo kūrėjus ar taikomųjų programų atstovus jei reiktų atlikti korekcijas.

9. Valdymo centras

Mes suteikiame klientui standartine interneto naršykle pasiekiamą paslaugų valdymo aplinką, kurioje klientas gali keisti nustatymus, kurti ir valdyti elektroninio pašto dėžutes, failus, valdyti kitas paslaugas, peržiūrėti naudojimo statistiką bei mokėjimų informaciją, užsakyti papildomas paslaugas.

10. Klaidos ir pageidavimai

Mes įsipareigojame perduoti pranešimus apie visas kliento aptiktas klaidas mūsų naudojamoje programinėje įrangoje bei pasiūlymus naujoms funkcijoms įrangos kūrėjams (Parallels Inc). Mes tik persiųsime kliento užklausas trečiai šaliai, tačiau neįsipareigojame informuoti kliento apie klaidų sprendimo būseną ar visos komunikacijos tarp kliento ir trečiosios šalies persiuntimo.

11. Funkcionalumas ir galimybės

Klientas atsakingas už valdymo aplinkos teikiamų galimybių supratimą, jų teisingą naudojimą. Klientas privalo pats atlikti valdymo užduotis: kurti ir valdyti el. pašto dėžutes, vartotojus, tinklapius, tvarkyti failus. Mes suteiksime visą įmanomą dokumentaciją ir priėjimą prie HOSTEX pagalbos puslapio: http://pagalba.hostex.lt.

12. Elektroninio pašto konfigūravimas

Mes pateiksime instrukcijas kaip konfigūruoti dažniausiai pasitaikančias elektroninio pašto programas tam, kad gauti ir išsiųsti laiškus. Mes neteikiame mokymų tinklapių talpinimo klausimais. Informaciją kaip naudotis elektroninio pašto programomis ar konfigūruoti papildomus nustatymus – apsaugą nuo šiukšlių, filtravimo taisykles ar panašiai klientas gali rasti internete arba HOSTEX pagalbos puslapyje: http://pagalba.hostex.lt.

13. HOSTEX pagalbos puslapis

Mes įsipareigojame nuolat atnaujinti dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą HOSTEX pagalbos svetainėje http://pagalba.hostex.lt.

14. "Beta" versijos paslaugų planai

"Beta" versijos paslaugų planai gali būti teikiami su mažesniu funkcionalumu, negu kiti paslaugos planai. "Beta" paslaugų funkcionalumo apribojimus mes pateikiame prie atitinkamos paslaugos aprašymo ir prieš užsakant paslaugą siūlome ją išmėginti.

15. Tinklapių kūrimo įrankis "HOSTEX Pica"

Tinklapių kūrimo įrankis "HOSTEX Pica" yra suteikiamas klientams nemokamai toks, koks yra. Neįsipareigojame atstatyti pamestų bandomųjų tinklapių kodų, taip pat neprisiimame atsakomybės už dingusią informaciją kol tinklapio turinys nebuvo įkeltas į HOSTEX hostingo serverį. Dizaino šablonai suteikiami tokie kokie yra, nekeičiame jų pagal klientų poreikius, taip pat nekonsultuojame klientų tinklapių dizaino ir kūrimo klausimais. Galimybės "HOSTEX Pica" tinklapius įkelti į kitų hostingo tiekėjų serverius nėra.

16. Neribotas duomenų srautas

Tinklapių talpinimo planai nėra skirti masiniams failų apsikeitimams. Mes neskaičiuojame duomenų srauto, tačiau neproporcingo serverinio kompiuterio resursų naudojimo atveju pasiliekame teisę klientui pasiūlyti pasirinkti paslaugos planą, atitinkantį resursų panaudojimo pobūdį. Pastebėję neproporcingą serverinio kompiuterio resursų naudojimą, įtakojantį serverio darbą, mes informuosime klientą.